niedziela, 19 września 2010

Poszukiwanie własnego stylu - WSTĘP

Jeszcze dwa lata temu nie miałam zielonego pojęcia na temat mody. Jak każda dziewczyna bardzo chciałam wyglądać ładnie i ubierać się tak, by podkreślić atuty swojej sylwetki. Problemem było pytanie: "Jak zacząć? Od czego?" Nie sposób było przejrzeć wszystkich stron w internecie, żeby znaleźć własną drogę w świecie mody. Wprawdzie odnalazłam kilka stron z poradami: "Jak stworzyć własny styl i wykreować swój wizerunek.", mimo to przeczytanie tych artykułów niewiele mi pomogło. Żeby nie powiedzieć, że w ogóle na mnie nie wpłynęło. Przede wszystkim nie potrafiłam zlokalizować źródeł, w których można zorientować się w panujących obecnie trendach. Nie chodziło wyłącznie o to, by nosić najmodniejsze ubrania i dodatki. Chciałam czerpać radość z faktu, że w mojej szafie znajduje się kilka modnych drobiazgów. Świtała mi w głowie myśl o modowych czasopismach i kanałach takich jak Fashion TV, a jednak nie potrafiłam ruszyć w kwestii mojego stylu.
W "Poszukiwaniu własnego stylu" nie będę używać typowych sposobów, by wykreować siebie. Opowiem, jak to się działo ze mną i jak zaczęła się moja przygoda z modą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz