piątek, 24 września 2010

Poszukiwanie własnego stylu - lesson 2 - BLOGI SZAFIARSKIE

Na bloga Aife i Ryfki Sztywniary natknęłam się jeszcze na długo przed tym, jak zaczęłam je regularnie odwiedzać. Wtedy jeszcze nie zostawiły śladu w mojej pamięci. To były pierwsze odwiedzone przeze mnie blogi szafiarskie i domyślam się, że był to czas, gdy było ich jeszcze niewiele w Polsce. Szukanie inspiracji wśród zdjęć szafiarek jest bardzo przydatne według mnie. Możemy zauważyć, jakie zestawy najbardziej nam się podobają. Poza tym mamy możliwość dowiedzieć się, gdzie dana rzecz została kupiona. Co ciekawe to właśnie blogi zachęciły mnie do odwiedzania second handów. Cudeńka znalezione tam przez szafiarki skutecznie podsycały moją zazdrość, aż wreszcie postanowiłam znaleźć tam swoje skarby. Opłaciło się, kilka wizyt i miałam w swojej szafie pierwsze perełki. Na początku szukałam ubrań podobnych do tych, które widziałam na którymś blogu lub w serialu Gossip Girl. Wbrew pozorom zaczynanie od kopiowania zestawów nie jest takie złe. Zachęcam do odwiedzania blogów szafiarskich i szukania tam inspiracji i internetowych idolek (u mnie w linkach Ulubione).

CIEKAWOSTKA DLA ZIELONYCH
Rzeczy kupione przez bloggerki w second handach są oznaczone "SH".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz